Jump to content

next

Jäsenet
  • Viestit

    645
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    43

next last won the day on 2. Helmikuuta

next had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

18 319 profiilin katselua

next's Achievements

  1. next

    Avainten koodaus.

    Sori olikin vähän ikävän sävyinen kommentti. Heräsin vasta Eli joo jos saat maahantuojan koodaamaan käytetyn niin onnistuu mutta tietääkseni ei koodaa. Briteissä muutama pulju tekee ainakin mutta suomesta en tiedä ketä tekisi. Tilasin itse tosiaan maahantuojalta omaani avaimen 140€ silloin ja pitää auton omistajan noutaa henkilöpapereiden kanssa. Ei saanut haettua edes haltijaksi merkitty. Testattu.
  2. next

    Avainten koodaus.

    No ei toimi kun se pitää käydä maahantuojalla asti koodaamassa, selviää tuolta missä jo kommentoit mun mielestä. R53/R52 korinen vaati jo maahantuojan apuja, nyt voi ollakkin että osa lukkoliikkeistä koodaa kun vanhempi auto. En tiedä koodaavatko edes käytettyä avainta maahantuojalla. Viimeksi ei. Uusi avain maahantuojalta auton vin numerolla taitaa olla 200€ luokkaa nykyisin.
  3. next

    R53 JCW -06

    Aika loppuun on päästelty Meinasinkin ensin että nakuttanut mutta tulppa ei siihen viitannut kun oli niin karstainen mutta sehän kun se imi alhaalta asti jo öljyä niin selittää.
  4. next

    R53 JCW -06

    Äkkiseltään kävi laihalla ja tiputti tulpan nokan männän päälle? Sen verran öljyinen että tulppa ollut jo hetken sulanut vai?
  5. next

    Akun vaihtoa r55

    Sanoisin samaa kuin tommik. Akku ensin vaihtoon ilman muita mietteitä edes. Näissä tulee huonohkolla akulla jo vaikka mitä ihmeellisyyksiä ja esimerkiksi vaimon F54 korisesta sai tulosteen joka 4kpl A4 yhteensä vaikka akku vain kertaalleen zippasi. Koodit kuitenkin oli siellä puolivuotta sisällä ja ilmastointi oli edelleen pimeänä noiden koodien johdosta.
  6. Sehän riippuu onko siellä pitävämpi kytkin vai onko se rikki. Vakio ei ole jäykkä mutta paremmalla asetelmalla muuttuu kyllä jäykäksi. Sekin tekee jos itse pääsylinteri menossa rikki jos se nyt ilmennyt eikä koko ajan ollut. Ollut koko ajan tuollainen sulla vai muuttunut jäykäksi?
  7. Nykyakut on ihmeen lyhyitä enää kestoltaan. Nelisen vuotta mullakin kesti edellinen. Amg akulla pääsee 2-4 vuotta pidempään omilla kokemuksilla.
  8. Ei ole muistaakseni mikään yleinen kierre. Helpoimmalla löydät jostain ministä. Bemareista kokeilin muistaakseni e61 ja se ei sopinut.
  9. next

    Mini R53 sytyskatko

    Sanoisin myös koska ykköseltä se vie muistaakseni ohjauksen sinne bpv:lle. Olisko letku irti kokonaan? tai kun se on kovaa muovia niin ne itse letkun pätkät päissä hapertuneet?
  10. Mä tarjosin sulle jo vakiot koko pakosarjaa sinne. Löytyy myös uusi tarvike mutta se tosiaan ei ole monen vuoden juttu kun kestää vain siinä vapari mallissa. Satasella saa ton vakion. Se on kertaalleen korjattu kun meni poikki. Siististi hitsattu. Saa myös lainaan jos noudat ja palautat itse.
  11. 100 on omilla kokemuksilla sama kuin laittaisit sinne putken tilalle. Mitä pienempi lukema sitä huonommin se putsaa(virtaa kylläkin selkeästi enemmän). Mä en nyt tiedä mitä ja minne sinne vaihdettu mutta jos siis kyseessä on se noin 30 senttiä kannesta oleva katalysaattori niin se sulaa siellä alta aikayksikön pois lukien se vakio joka tuntuu on kuin jotain ihme kamaa Se alempi/jälkimmäinen auton alla on kuitenkin se joka eniten töitä tekee vaikka tosiaan pelkällä sillä on tiukassa saada päästöistä läpi. Sanoisin silti että mini vaatii kaksi kattia ettei tarvitse tapella joka vuosi. Nykyajan tarvike/metalliversion katit putsaa kyllä mutta huonommin kuin mikään auton vakio. Niissä alkuperäisissä vaan on jalometalleja niin paljon alkujaan enemmän. Siinä myös hinnan eron syy orkkis vs tarvike. Mulla mazdassa(miata) 200cel magnaflowlta tilattu metallikatti ja menee joka vuosi läpi kun käyn sen ensin houkuttelemassa pajalla arvoihin( ei mene läpi 2000rpm tuntumassa vaan vaatii vähän korkeammat kierrokset ja konttorilla ne pyörittää liian pienillä kierroksilla). Siinä oli tuota ennen joku bilteman tarvike katalysaattori ja sillä pääsi ainoastaan kerran läpi arvoista. Avatessa ihan ehjä mutta läpi ei mennyt. Toi magnaflown pelannut nyt varmaan 7 vuotta jo hienosti. Ei tossa siis kyllä muuta vikaa ole kuin että katit ei riitä.
  12. Niin koska se katalysaattori on rikki. Kuten toi sun uusi noin parin vuoden ajon jälkeen. Orkkis kestää paukuttelut putkessa.
  13. Puola,tulpat ja johdot ovat ne mitkä joutuu koetukselle paineen alla eli ahtopainetta niskaan laittaessa. Omilla kokemuksilla sanoisin sytytyspuolen ongelmaksi jos se oikeasti pätkii vetoa.
  14. Multa saa lainaan pakosarjan missä molemmat katit jos tarvitsee. Löytyy myös uusi mutta se ei virtaa kuten alkuperäinen kun on tarvike pakosarja kokonaan.
  15. Arvojen perusteella kyllä sanoisin että katalysaattori entinen. Noihan olis muuten hyvät arvot mutta katti ei putsaa tarpeeksi. Omassa oli viimeksi nämä arvot ja se tosiaan käy todella rikkaalla ja haisee perässä bensalle jne ja silti meni hienosti(Noh putki vuotaa liki liikaa mutta laippa kiero ja läpi meni hetken jengattua).
×
×
  • Luo uusi...