Sisältö
Syöte päivittyy automaattisesti
- Viimeisin tunti
-
Vilkkujen releet sökö?
- Eilen
-
Auto jatkoi reistailujaan uudestaan käynnin suhteen ja lopulta syy löytyi uudesta jakajasta missä oli kondensaattori paskana.
-
Mystinen ongelma tuli yhtäkkiä vaikka auto ei ole ollut edes ajossa. Auto on juuri purettu ja rakennettu täysin uusiksi ja vilkut toimi aiemmin ihan oikein mutta nyt alkoi vit.......tuilu. Kun laittaa vilkun kumpaan suuntaan vaan niin hätävilkut vilkuttaa autossa joka nurkassa. Ei riitä järki nyt löytämään syytä !
-
-
Tsekeissä 2013 alleasennetut kiinalaiset GT Radial champiro renkaat tulivat tiensä päähän. Kulutuspintaa oli vielä n. 5mm. Siis ei kulumisen, vaan kuskin "vainoharhaisuuden" vuoksi. Kun lisäksi vanteiden reunat olivat "kanttariruvella" päätös oli remonttiin. Eka ongelma oli saada vanhat kumit vanteelta. Rengaskoneen puhti kun ei tahtonut riittää. No lähti, kun ei renkaita varottu. Pari riekaletta tuli. Vanteet lähtivät maalarille, joka hiekkapuhalsi vanhat maalit ja hioi reunat. Vanteet maalattiin ensin epoksimaalilla ja sitten pintamaalilla. Tässä lähtötilanne Tässä lopputulos Kaiken kruunasi uudet keskiökupit S-logolla
-
Pyöritä ja samalla vedä sitä vaikka papukaija pihdeillä 'hellästi', öljyä väliin.
-
Onhan noita tosiaan nähty, ei kai siitä mikään härski tuu, ainakaan jos on viritys taso "katu-uskottava". Jokainenhan kai tekee itselleen.
- Viimeisin viikko
-
Moi, Kyllä se tosta mahtuu. Sulla vaan niin murjottu se akseli et joudut vähän viilaa tai smirgelilliinaa näytään tolle.
-
Muutaman olen nähnyt katon jatkeena, tavallaan kuorun yläpuolella. Enpä nyt löytänyt kuvaa mistään.
-
Pitäiskö tämän kytkinrataan lähteä tuolta pois ihan vetämällä vai tarviiko tämäkin oman ulosvetäjän?
-
-
PasiS alkoi seuraamaan aihetta: O: Mini Mk 3 and Mielipiteitä?
-
Ajatuksena jo muutenkin ei niin alkuperäiseen Mini -71 asentaa takaspoileri joka tulisi kiinni takapilariin. Tuleeko liian "härski"?
-
Turvakaarien pääkaari tai vinkkiä kuka sellaisen tekisi
-
Iska rekisteröityi sivustolle
-
Tarpeita päivitetty ketjun ensimmäiseen viestiin, että saadaan pitkäaikainen projekti pikimmiten kesäksi ajoon.
-
Lukitus pitää olla paikoillaan. Sillä se katotaan. Iso tavallinen ruuvari vaan sinne väliin ja väännät niin lähtee.
-
Liikkuu aika paljon, joten tuo prikka on varmasti mennyt. Liikkuuko liikaakin? Toinen asia, koitin kaivaa tuota stefaa irti mutta aika tiukassa on.. pitäiskö tuon lähteä helpostikin? IMG_0065.mov
-
Moi, Tolla roiskeen poistajalla ei ole mitään merkitystä. Estää vaan öljyn menemisen levylle jos toi stefa vuotaa. Siis mikä akseli liikkuu edestakasin. Kammen päittäisvälys ei pitäis olla ku joku kolme kymppää. Toi ratas jossa noi rihlat ei sais liikkua tuon akselin päällä ku jotain pari kymppä. Jos enempi ku milli kun lukitukset paikoillaan niin se prikka sieltä välistä on rikki. /kimi
-
Sevä rekisteröityi sivustolle
-
Katselin, että mulla ei ollut tätä tiivistettä lainkaan (otettu youtubesta)... onko myös aiheuttanut jotakin? Tämä toki tilasin, joten nyt tulee paikoilleen. Aika paljon liikkui edestakaisin tämä akseli, joten tekee tuo tiiviste siitä "tiukemman"?
-
Ajat muuttuneet 15 vuodessa. 2010 Minejä pyöri vielä siellä täällä, nyt näin vaan yhden vilaukselta. Oltiin sentäs 6 päivää. No, onhan uusimmallakin ikää jo 25 vuotta.
-
Moi, Tiiviste lähtee ruuvimeisselillä vääntämällä. Sitten se ratas pois ja näät onko se prikka siellä paikoillaan. /kimi
-
Nyt on vauhtipyörä viety koneistukseen, ei omilla vehkeillä saa pois materiaalia. Katsotaan nyt miten sitten käy, kun kaikki osat saapuu ja laittaa läjään. Oliko tuohon kytkimen stefan vaihtoon jotain vinkkejä? Millä lähtee pois ja vaatiiko erikoistyökaluja? Toinen, vaatiiko tuo Kimin mainitsema "Kytkinhammaspyörän säätölevy" jotain erikoista vai meneekö vaihto helposti?
-
Mini Mk 1 vm 67 Mini kunnostettu 2-vuotta sitten. Kunnostuksen jälkeen autolla ei ole ajettu. Autoon on laitettu uudet lokasuojat lattiat uusittu. Peräkontti uusittu sisusta uusittu. Paremmat penkit laitettu vanhat penkki rungot tallessa. 1000 kone joka remontoitu kansi venttiilit kytkin uusi ym. Jarru nivelet laakerit iskarit uusittu. Ovi tiivisteet uusittu. Pakoputki uusittu akku uusittu. Auto maalattu pohja ruostesuojattu ja massattu. Mini hienossa kunnossa Auto hienossa kunnossa. Auto ei ole rekisterissä paperit ja dokumentit löytyy. Hinta 6500€ /Jussi 040 7010812
-
Sain muuten sen omankin Vp:n pysymään korjaus hionnan jälkeen paikallaan. Oli sekin aika pahan näkönen.
-
Tossa noi kaikki toimenpiteet. 2.3kg vp ollut 15v kisakäytössä niin joutui vähän säätää.